賽馬會橫頭磡青年空間-單位職員介紹 – 賽馬會橫頭磡青年空間

賽馬會橫頭磡青年空間-單位職員介紹

單位主任

KitSir (潘俊傑)


大家好,我係傑sir呀!曾經,我在這裡開始第一份工作,現在,難得重回舊地,期望見到熟悉的面孔,也期待認識未認識的您你妳!

青年工作幹事

寶珠 (李寶珠)


Hello! 我係李姑娘,係一位駐校社工,大家可以叫我寶珠,期待認識中心每一位。

青年工作員

Steven(李偉康)


大家好,我叫Steven!我興趣有好多,譬如在文靜類型嘅活動方面,就有文學、歷史、哲學、電影、寫作、攝影等;而在運動方面,就鍾意足球、跑步、行山、泰拳。如果你地有相同嘅興趣,不妨可以同我一齊交流一下。在追逐夢想的途中,互相砥礪,互相見識。

文職同事

Ava (簡惠敏)


青年工作幹事

Kathy(倫素欣)


大家好呀,我係Kathy呀!我係個貓奴,鍾意食野飲啡。如果你哋有興趣參與青年活動, 或者有咩想玩想傾,都可以聯絡我呀。希望喺唔同嘅活動都可以同你哋有更多嘅交流A__A!

青年工作幹事

Jeffy(麥靖宛)


Hello! 我係麥姑娘,可以叫我Jeffy,係一位駐校社工,興趣係皮革工藝,歡迎揾我一齊玩下手工藝同傾偈呀!

青年工作幹事

Him (伍家謙)


大家好!我係謙Sir,有興趣夾Band、拍片、打籃球、爬龍舟...總之一啲「有火」「熱血」嘅活動就嚟搵我啦!當然,有咩需要人傾訴,無論開心唔開心我都隨時喺度!!

青年工作員

Hugo (歐進康)


Hello! 大家可以叫我Hugo哥哥! 我最鍾意踢波同埋做運動!! 有任何幼兒和少年活動都可以向我查詢, 我和同事都會好樂意解答大家問題=]

青年工作幹事

Key (鄧志良)


Hi!我係新嚟嘅駐校社工阿Key!期望係嚟緊嘅日子可以認識到大家。我嘅興趣係足球、Boxing,沖咖啡同唱歌,見到我就嚟交流吓啦!🥳

青年工作幹事

Easter (黎綺雯)


我唔係Esther 係Easter呀!!我有無數個關於復活節嘅花名!!有咩想玩有咩想試歡迎話我知 好野不妨一試 :)

青年工作幹事

Wallace(陳詠功)


大家可以叫我Wallace,興趣係打籃球、游水、玩搖搖... 歡迎嚟搵我一齊交流呀! 當然,無論開心唔開心都可以搵我傾呀!

文職同事

Cici (施淑嫻)


大家好呀!我係WTH文職同事Cici,我平時好鐘意去行山露營影相同旅行,歡迎您地見到我時同我分享同交流一下(^o^)

青年工作員

Alison (紀筠祺)


Hello大家好!我叫Alison 呀!以前喺度做過暑期助理 好開心畢業之後又番黎工作 大家多多指教( ´▽` )ノ

管理員

譚素梅 (梅姐)


大家好!我叫梅姐呀!多多指教!